دستگیری ۲ نفر دیگر از متهمان اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی بانک صادرات
 
تفریحی سرگرمی|بکس فان
بکس فان پاتوقی برای همه با هر سلیقه ای.....
 

دستگیری ۲ نفر دیگر از متهمان اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی بانک صادرات
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای که برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شیراز به این شهر سفر کرده بود بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پرونده در حال حاضر مراحل قانونی خود را پشت سر می‌گذارد و ممکن است برحسب ضرورت‌ها برخی افراد از بازداشت آزاد شوند.

ژه‌ای در مورد معرفی این افراد و شغل آنان نیز ابراز داشت: در این زمینه منع قانونی داریم و نمی‌توانیم متهمان پرونده را معرفی کنیم.

بکس فان : وی اضافه کرد: معتقدیم باید برای جلوگیری از اتفاق افتادن چنین اختلاس‌هایی موارد قانونی را بررسی کرده و ببینیم آیا ضعف در ساختار است و یا اینکه در قانون و مقررات با مشکل مواجه هستیم.
دادستان کل کشور ادامه داد: به طور قطع ضعف در رفتار مجریان داریم که باید آموزش‌ها و پیشگیری‌ها بیشتر شود.
وی تصریح کرد: باید دستگاه‌های ناظر و بازرسان در بانک‌ها نظارت‌های خود را بیشتر، قاطع‌تر و دقیق‌تر انجام دهند و با افرادی که رفتار غیرقانونی دارند برخورد شود.
سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرم مراتب خاصی دارد و باید سه قوه ورود پیدا کنند تا از وقوع جرم پیشگیری شود.
محسنی‌اژه‌ای افزود: یکی از پیشگیری‌های مهم در ارتکاب افراد به جرم و جنایت حل معضل بیکاری است و باید با همکاری دستگاه‌های متولی این موضوع مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
سخنگوی قوه قضائیه در بخش دیگری از نشست خبری خود به سئوالات خبرنگاران در زمینه‌های مختلف پاسخ داد و ابراز داشت: پرونده‌های مستندسازان بی.بی.سی به دادگاه ارسال شده و مراحل قانونی خود را طی می‌کند.
وی ادامه داد: هنوز پرونده‌های این موضوع مختومه نشده و در حال پیگیری قانونی است.
سخنگوی قوه قضائیه همچنین در مورد وضعیت بازداشتی‌های شش ماهه نخست امسال نسبت به پارسال گفت: نسبت به گذشته تعداد بازداشتی‌ها کاهش نیافته بلکه در برخی موارد نیز کمی افزایش داشته است.
اژه‌ای افزود: باید طوری قضات در پرونده‌ها تصمیم‌گیری کنند که کمتر شاهد بازداشت شدن برخی از متهمان پروند‌ه‌های جزئی باشیم.
وی تصریح کرد: توصیه می‌کنیم مواردی که قانون الزام نکرده قضات از بازداشت و زندانی کردن افراد خودداری کنند.
دادستان کل کشور در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد ماده ۱۸ قانون دادگستری و تغییرات صورت گرفته در آن خاطرنشان کرد: این ماده قانون است و به هیچ عنوان تعطیل نمی‌شود تنها دستورالعمل و بند آن اصلاح شده است.
اژه‌ای ادامه داد: اصلاح این ماده به دستور رئیس قوه قضائیه صورت گرفته و بر اساس آن نیز هر پرونده‌ای که توسط روسای دادگستری‌ها و دادستان کل کشور تشخیص داده شود که خلاف بین شرع صورت گرفته است به رئیس قوه قضائیه ارجاع شده و اقدامات قانونی از آن طریق صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: اصلاح این ماده سبب شد تا از ارجاع بی‌مورد بسیاری از پرونده‌ها توسط وکلا و به تعویق افتادن نتیجه برخی پرونده‌ها جلوگیری شود.
سخنگوی قوه قضائیه همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اجرای قانون قطع ید اظهار داشت: این قانون برای اجرا شدن نیاز به حد و حدوداتی دارد و مواقعی که تمام شروط آن حد را داشته باشد اجرا می‌شود.


فروش ویژه قلم خش گیر ماشین Fix It Pro



قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو، با کاربردی فوق العاده آسان، سریع و معجزه آسا. فقط در عرض چند ثانیه تمام خش های اتومبیل خود را از بین ببرید به طوری که خودتان هم باورتان نخواهد شد! پدیده سال 2012 و برنده چندین جایزه بین الملی در زمینه لوازم جانبی اتومبیل ...
اگر تفاوت سطح محل خط با کشیدن ناخن قابل تمایز نباشد خط با قلم Fix It Pro و بدون نقاشی و صافکاری برطرف خواهد شد. "فیکس ایت پرو" جدیدترین نسل قلم خش گیر با محلول تثبیت کننده مقاوم در برابر شستشو می باشد که ماندگاری طولانی آن حتی در زمان کارواش و شستشو باعث شده است که این محصول در اروپا و آمریکا به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین لوازم جانبی اتومبیل تبدیل شود.
Fix It Pro که به صورت پکیج اورجینال همراه با 2 عدد قلم یدک عرضه می شود برای تمامی اتومیبل ها با هر رنگی (متالیک و غیر متالیک) قابل استفاده می باشد و بعد از استفاده آن به هیج عنوان در اتومبیل شما اثری از خط و خش باقی نخواهد ماند. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت استثنایی 14800 تومان سفارش دهید.
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 14800 تومان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 1040
بازدید کل : 32293
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1