شرایط جدید استخدام در ارگان های دولتی
 
تفریحی سرگرمی|بکس فان
بکس فان پاتوقی برای همه با هر سلیقه ای.....
 

شرایط جدید استخدام در ارگان های دولتی

معاون منابع انسانی معاونت سرمایه‌ انسانی ریاست جمهوری گفت: تا زمانی که وضعیت نیروهای مازاد دستگاه‌های ادغامی تعیین تکلیف نشود، استخدام جدید در دولت انجام نمی‌شود.

هاجر تحریری نیک‌صفت در گفت‌وگو با فارس، در خصوص تعدیل نیرو در بحث کوچک‌سازی دولت با ادغام وزارتخانه‌ها، اظهار داشت:‌ اکنون دو بحث وجود دارد یکی وزارتخانه‌های ادغامی است که مسلماً این دستگاه‌ها از توانمندی بسیاری از نیروها نمی‌توانند استفاده لازم را ببرند.

وی ادامه داد: در این حالت وظیفه معاونت سرمایه انسانی، ساماندهی نیروهای بلااستفاده است که با توجه به بحث بازنشستگی یا بازخرید کارمندان دیگر دستگاه‌ها، پست‌هایی در این راستا خالی می‌شود و از دیگر کارمندان می‌توان استفاده کرد.

معاون راهبردی منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی ریاست جمهوری با بیان اینکه دستگاه‌های متقاضی نیرو می‌توانند از کارمندان مازاد دستگاه‌های ادغامی استفاده کنند، گفت: با توجه به ظرفیت، کارایی و تخصص‌هایی که افراد دارند از آنها در قسمت‌های دیگر بهره‌گیری خواهد شد و دولت نیازهای خود را نسبت به نیروی انسانی از این طریق تامین می‌کند بدون اینکه استخدام جدید صورت گیرد.

به گفته تحریری نیک‌صفت، این موضوع به معنای ساماندهی نیروهای موجود است و این ذهنیت نباید به وجود آید که دولت استخدام جدید ندارد و در حقیقت اولویت با حفظ نیروهای موجود است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر استخدام جدید وجود ندارد و باید وضعیت دستگاه‌های ادغامی مشخص شود.

معاون معاونت سرمایه انسانی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از نیاز دستگاه‌ها از طریق نیروهای موجود تامین می‌شود چون نیاز به بار مالی، آزمون و آموزش ندارد.
وی در خصوص استخدام نیروی جدید در دولت تصریح کرد: دولت طبق برنامه پنجم توسعه به تکلیف خود عمل می‌کند و احتمال استخدام نیرو در سال جاری منوط به تقاضای دستگاه‌هاست که در نیروهای موجود وجود نداشته باشد.


فروش ویژه قلم خش گیر ماشین Fix It Pro



قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو، با کاربردی فوق العاده آسان، سریع و معجزه آسا. فقط در عرض چند ثانیه تمام خش های اتومبیل خود را از بین ببرید به طوری که خودتان هم باورتان نخواهد شد! پدیده سال 2012 و برنده چندین جایزه بین الملی در زمینه لوازم جانبی اتومبیل ...
اگر تفاوت سطح محل خط با کشیدن ناخن قابل تمایز نباشد خط با قلم Fix It Pro و بدون نقاشی و صافکاری برطرف خواهد شد. "فیکس ایت پرو" جدیدترین نسل قلم خش گیر با محلول تثبیت کننده مقاوم در برابر شستشو می باشد که ماندگاری طولانی آن حتی در زمان کارواش و شستشو باعث شده است که این محصول در اروپا و آمریکا به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین لوازم جانبی اتومبیل تبدیل شود.
Fix It Pro که به صورت پکیج اورجینال همراه با 2 عدد قلم یدک عرضه می شود برای تمامی اتومیبل ها با هر رنگی (متالیک و غیر متالیک) قابل استفاده می باشد و بعد از استفاده آن به هیج عنوان در اتومبیل شما اثری از خط و خش باقی نخواهد ماند. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت استثنایی 14800 تومان سفارش دهید.
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 14800 تومان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 1063
بازدید کل : 32316
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1